دانه های نترکیده

ماکروویو ها با برند ها و مدل های گوناگون در بازار وجود دارند.
جدای از قابلیت های متفاوتی که برای هر مدل وجود دارد اصلی ترین وظیفه هر دستگاه ماکروویو پخت غذا با امواج ماکرو (مغناطیس) است.

قدرت امواج ماکرو را با وات در دستگاه ها نشان می دهند.
هر چه میزان وات دستگاه ماکروویو شما بیشتر باشد قدرت امواج نیز بیشتر است و غذا در زمان کمتری می پزد !

این قدرت یا توان را بصورت یک عدد بصورت Microvawe Output ???w 2450Mw نشان میدهند که ؟؟؟ وات ماکرو دستگاه است. دقت کنید که برخی دستگاه ها دو کاربرده بوده و بعنوان آون تستر هم عمل میکنند. و توان آنها از 1400 وات به بالا پشت دستگاه درج می شود. ولی توان ماکرو شما همان ؟؟؟ است که در بالا ذکر شد.
ماکروپف نوعی غذا محسوب میشود که بایست در ماکروویو بپزد. خوب این غذا یک فرمول تولید و یک ترکیب دارد که باید در انواع دستگاه ها خوب بپزد!
این یعنی در دستگاهی با وات کمتر نیز بایست عمل شکفته شدن و پخت صورت گیرد . پس لازمه این کار دانه های ذرت اضافی است که در پاکت ها قرار داده میشود. از این رو در ماکروویو های مختلف همیشه مقداری دانه های نترکیده می ماند که از آن صرف نظر کرده و دور بریزید.

نگران نباشید اگر پس از پخت طبق دستور العمل هنوز پاکت شما پر نمی شود و شما از سلامت و قدرت بالای 900w دستگاه خود اطمینان دارید ، حتما چند تصویر از مراحل پخت برای ما ارسال کنید (واتس آپ تماس با ما ) تا شما را راهنمایی کنیم.

499,000
470,000
تومان
6%
159,900
119,990
تومان
25%
159,900
119,900
تومان

ناموجود

25%
159,900
119,900
تومان
25%

شرکت ارغوان ماندگار توس در سال ۲۰۱۵ تاسیس گردیده است.
هدف اصلی شرکت تولید مواد غذایی نوین و سالم است.
در شروع، تولید محصول پاپ کورن نیمه آماده ماکروویوی به جهت نوین بودن و سلامت غذایی انتخاب شد .تولید محصولات پس از اخذ پروانه ها و مجوزات بهداشتی در بسته بندی 3 عددی در سه طعم کره ای , باربیکیو و فلفلی وارد بازار هدف گردید. در ادامه با توجه به نیاز و تقاضای بازار طعم های پیازجعفری , پنیری , نمکی و کچاپ به جمع خانواده محصولات ماکروپف پیوستند.
هم اکنون بسته بندی محصول ها متنوع تر گردیده و بسته بندی 10 عددی و 20 عددی برای کاهش قیمت مصرف کننده نیز به بازار آمده است.
اکنون خانواده محصولات در 7 طعم و 4 نوع بسته بندی در خدمت دوستداران پاپ کورن قرار دارد.
منتظر سایر محصولات نوین ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *